Kocie oko z Huda Beauty

Hej!

Po raz drugi poszła w ruch paleta Huda Beauty Neon 
Orange Obsession i stworzyłam nią o to taki kolorowy look.
Kolejny już raz pracowało mi się z tą paletą bardzo dobrze,
kolory łatwo się łączyły z sobą a cienie szybko blendowało.
Nasycenie kolorów oczywiście też można budować przez
wklepywanie większej ilości cienia w powiekę. Strasznie 
podobają mi się w tej palecie cienie foliowe które pięknie
błyszczą nałożone na klej do brokatu. Polubiłam się z tą 
paletą. Dodatkowo do stworzenia tego makijażu użyłam 
burgundowy cień z palety Lime Crime Venus XL aby nieco
bardziej przyciemnić zewnętrzny kącik oka. Mam nadzieję 
że ten makijaż spodoba Ci się równie mocno jak mi.

Zapraszam!

~~~~~






~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Vanilla 52
RCMA The Original Powder No - Color 
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette 
OFRA Highlighter Glow Goals 

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional 9x Eyebrow Palette 

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24-hour Extend Eye Base
Huda Beauty Neon Orange Obsession
Lime Crime Palette Venus XL 
Glam Shop Glam Glue Klej do Cieni  
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Blend It Halfies


~~~~~

Jeśli szukasz neonowych cieni to polecam Huda Beauty Neon Orange 
Obsession, idealna na wakacyjne szaleństwa. Ta paleta spisała
 się mi po raz kolejny i na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę. 

Pozdrawiam
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2