Huda Beauty Neon Orange Obsessions

Hej!

Skusiłam się i ja na neonową paletę od Huda Beauty.
Już opakowanie skradło moje serce a wnętrze palety 
również pozytywnie mnie zaskoczyło. Kolorystyka idealna na 
lato, no i są neony które w tym roku są bardzo modne. 
Przyznam szczerze że obawiałam się iż cienie okażą się 
do kitu bo jak wiecie neony są "trudne w obsłudze" jednak tu
pigment jest świetny. Pracowało mi się z tą paletą na prawdę 
łatwo. Dzisiejszy makijaż wykonałam dwoma paletami Huda 
Beauty Neon Orange Obsession oraz Affect Cosmetics
 Evening Mood. Wyszło bardzo kolorowo, ale ja to uwielbiam !

Zapraszam!

~~~~~




~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Vanilla 52
RCMA The Original Powder No - Color 
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette 
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy 

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel

Oczy:
P.Louise Base Rumor 0,5
Affect Cosmetics Evening Mood Palette
Huda Beauty Neon Orange Obsession
Glam Shop Prasowany Pigment Turbo Glow Błyskotka 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Blend It Halfies


~~~~~

Mam nadzieję że ten makijaż podoba Ci się równie mocno jak mi. 
Dla urozmaicenia makijażu dolną linię wodną oka zaznaczyłam na różowo,
co mega ożywiło spojrzenie. Neony teraz rządzą więc paleta od Hudy to strzał 
w dziesiątkę, warto ją mieć w swoich zbiorach. Oczywiście pozytywnie zaskoczyła
mnie dobra jakość tych cieni. Mogła bym się przyczepić jedynie do tych foli które
 ciężko wydobywa się z opakowania jednak są takie piękne że to im wybaczam. 

Pozdrawiam
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2