Snowflake makeup / Śnieżynka

Hej!

Naszła mnie ochota na zmalowanie czegoś w niebieskich 
kolorach w dodatku w klimacie zimowym. 
I tak pierwszy pomysł jaki mi wpadł na myśl to że 
zrobię Cut Crease z śnieżynką nad załamaniem powieki
 i dokleję białe perełki. No więc zaczęłam tworzyć makijaż
 paletą BPerfect Carnival XL Pro w której miałam 
wszystkie potrzebne odcienie niebieskości.
Oczywiście aby nie było nudno dodałam świecący 
akcent na ruchomej części powieki i jest to mój 
ulubiony pigment prasowany Turbo Glow Śnieżynka.
Oczywiście namalowanie śnieżynki nie było najłatwiejsze
do wykonania chwilami wstrzymywałam oddech ;)
Ale czego się nie zrobi dla pięknych zdjęć makijażu.

Zapraszam!

~~~~~

 



~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay Combination/Oily 150 Buff
Sensai Translucent Loose Powder 
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy 

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
Pierre Rene Contour Concealer 05

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24 - Hour Extend Eye Base
BPerfect Stacey Marie Carnival XL Pro Palette
(Mood, Make Waves, Soft Spot)
FM Makeup Cashmere Eyeshadow Pure White 
FM Makeup Cashmere Eyeshadow Ebony Black 
GlamShop Glam Glue Klej do cieni 
Glamshop Pigment Prasowany Turbo Glow Śnieżynka 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Clavier by Marta Gąska GentleWoWman


~~~~~

Zdradzę Wam ciekawostkę aby namalować gwiazdkę musiałam
zrobić sobie domowej roboty eyeliner bo mój z Nyx całkowicie wysechł.
Wystarczy tylko kropelka Duraline z Inglota i pokruszony biały cień.
Mieszamy całość aby było jednolitej konsystencji, bez grudek i mamy 
biały eyeliner. Ten makijaż to taka trochę odskocznia, malowałam 
go dla relaksu. Mam nadzieję że spodoba się i Wam !

Pozdrawiam 
Paulina 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2