Prasowany Pigment Turbo Glow Herbarz

Hej!

Jest lato zatem można szaleć z kolorami do woli, czy to
w garderobie czy też na powiece. Ja oczywiście korzystam i
dlatego też stworzyłam ten oto mejkap. Użyłam dwóch 
swoich ulubionych palet BPerfect Stacey Marie Carnival
oraz Affect Cosmetics In The Spotlight. Dlatego też
ten makijaż obfituje w kolory co bardzo mnie cieszy. 
Oczywiście jest i błysk na powiece. Na środek powieki wjechał
Pigment Turbo Glow Herbarz i całkowicie odmienił ten look !
Uwielbiam Turbo Pigmenty każda sroka musi go mieć w
swoich zbiorach.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Vanilla 52
RCMA The Original Powder No - Color 
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette 
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24- Hour Extend Eye Base
Affect Cosmetics In The Spotlight Palette
BPefrect Stacey Marie Carnival Palette
Glam Shop Pigment Prasowany Turbo Glow Herbarz
Nyx Jumbo Eye Pencil Milk 604
MIYO OMG! Eyeshadows Sunrise 27
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Blend It Halfies

~~~~~

Aby makijaż był jeszcze bardziej ciekawy dolną linię wodną oka 
zaznaczyłam na żółto. Podobają mi się takie akcenty w makijażu.
Całość wygląda nieco egzotycznie ale latem jak najbardziej spisze 
się taki odważny look. Ja byłam tym zestawieniem oczarowana.

Pozdrawiam
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2