Affect & Karolina Matraszek Sweet Harmony Palette

Hej!

Wpadła w moje łapki nowa paleta Affect Sweet Harmony,
którą udało mi się wygrać w rozdaniu i szczerze mówiąc 
bardzo się cieszę ponieważ na żywo wygląda imponująco
i prędzej czy później i tak bym ją kupiła. Palety z Affectu 
zaskakują swoją jakością i pracuje nimi bardzo często na
klientkach gdyż mam pewność że spiszą się na 100%. 
Oczywiście i z paletą Sweet Harmony pracuje się szybko i
bezproblemowo. Kolory są przecudowne i będą idealne do
ślubnych makijaży. Moją uwagę przykuł po otwarciu palety 
cień foliowy o nazwie Dreamer i to właśnie on wylądował 
na centralnej części powieki ruchomej - jest obłędny a ja 
kocham takie błyskotki.

Zapraszam

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay 180 Buff 
Ibra Makeup Sypki Puder Transparentny nr.1
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Beautydrugs Cosmic Girl Glossy Baked Powder

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
Pierre Rene Contour Concealer 05

Oczy:
P.Louise Base Rumour 0,5
Affect Cosmetics Sweet Harmony Palette
(Pilow, Blissful, Goddes, Dreamer, Balance, Symphony, Island, Ocean)
Affect Cosmetics In The Spotlight Palette
(Maldives)
NYX Glitter Primer
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner ENW
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Sminko model Magdallena


~~~~~

Ta paleta bardzo szybko stała się hitem internetu i słusznie bo 
kolorystyka jest piękna a jakość cieni jak zawsze rewelacyjna.
Paleta ma piękne kolorki przejściowe i świetnie dopełni mi 
kolekcję paletek Affect. Jeśli zastanawiasz się czy ją kupić to 
pozwól że rozwieję twoje wątpliwości - kupuj bo jest warta uwagi!

Pozdrawiam 

Paulina 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2