Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Hej!

Dawno nie dodawałam makijażu całościowego 
zarówno oczu jak i twarzy. Tak dziś nastał ten dzień, 
w końcu znalazłam więcej czasu aby zrobić makijaż 
i pyknąć kilka zdjęć. Ten makijaż wykonałam dwoma 
świetnymi paletami Affect Sweet Harmony oraz BPerfect
Cosmetics x JAH Clientele. Te dwie palety mają piękne
użytkowe kolorki z którymi bardzo dobrze się pracuje.
Tym razem chciałam stworzyć elegancki makijaż 
typu Glam i myślę że tak właśnie wyszło elegancko
 i kobieco. Mam nadzieję że przypadnie Ci do gustu.

Zapraszam!

~~~~~




~~~~~


Twarz:
Revlon Colorstay Combination/Oily 150 Buff
Sensai Translucent Loose Powder 
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Beautydrugs Cosmic Girl Glossy Baked Powder

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
Pierre Rene Contour Concealer 05

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24 - Hour Extend Eye Base
BPerfect x JAH Clientele Palette
Affect Cosmetics Sweet Harmony Palette
NYX Glitter Primer 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 
Maybelline Lash Sensational Mascara
Clavier by Marta Gąska GentleWoWman

Usta:
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 21


~~~~~

Koniecznie daj znać jak Ci się podoba ten makijaż.
W sumie wykonanie go zajęło mi jakieś dwie godzinki. 
A ty jak długo wykonujesz makijaż tego typu?
Ja uwielbiam precyzyjne prace dlatego zawsze zajmuje
mi to więcej czasu. A jak to jest u Ciebie z ta dokładnością ? ;)

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2