Zoeva Matte Spectrum

Hej!

Dzisiejszy makijaż który publikuję jest nasycony intensywnymi 
kolorami. Postanowiłam wypróbować nową paletę 
Zoeva Matte Spectrum ponieważ już jakiś czas na mnie czekała
i prosiła się o testy. Cienie z tej palety naniosłam w załamaniu powieki 
jak i na dolną powiekę. Przyznam szczerze że wypadła bardzo dobrze.
Na powiekę ruchomą nałożyłam intensywny fiolet z palety
Sugarpill Burning Heart - Poison Plum oraz pięknie mieniący
się sypki pigment Inglot AMC 126 w kolorze brzoskwini.
 Na ustach krwista czerwień Lime Crime - Velvetines Wicked.

Zapraszam!

~~~~~









 ~~~~~


Twarz:
Bourjois Paris Foundation 123 Perfect N53 Light Beige
RCMA No - Color Powder
The Balm Bahama Mama Bronzer
Zoeva Sweet Glamour Blush Palette
(Sweet Escape)
The Balm Mary - Lou Manizer Highlighter


Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Inglot Matte 327
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY 

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Too Faced Shadow Insurance 
Zoeva Matte Spectrum Eyeshadow Palette
(MT020, MT050, MT060, MT090)
Glam Shadow Cień do powiek Wata Cukrowa
Inglot AMC 126
Joko Precision Lip Definer Line & Shadow Pencil
FM Make-up Cień Kaszmirowy Carmine Red
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H 
Paese Blacker than Black Mascara
Yves Rocher Ventige Longueur
Ardell Demi Wispies Black

  
Usta:
Lime Crime Velvetines Wicked


~~~~~

Intensywne kolory, mocno podkreślone oko to mój znak rozpoznawczy.
Makijaż oczu i brwi to dla mnie ważny element makijażu. 
Nie wyobrażam sobie życia bez moich kolorowych paletek,
od których jestem uzależniona. Zakup każdej nowej paletki cieni
to dla mnie istna radocha i poprawiony nastrój na kilka dni ;)
Czy Wy też tak macie? 
Czy to już oznaka zakupoholiczki / kosmetyko-maniaczki ?

Pozdrawiam

Paulina 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2