Makijaż inspirowany KatOsu - No eyeliner

Hej!

Ostatnio wpadł mi w oko niesamowity makijaż stworzony
przez moją guru makijażu - KatOsu.
Nie ukrywam iż wszystkie jej prace są niesamowicie inspirujące,
barwne, oryginalne, kreatywne. Ten makijaż należy do graficznych,
głównym akcentem jest niewidzialna kreska wykonana
 na czarnym smoky eyes. Makijaż oczu wykonałam paletką M.A.C -
Burgundy Times Nine oraz Zoeva Naturally Yours.
 Pasek zalotnych rzęs oraz usta 
w soczystym odcieniu i makijaż gotowy :) 

Zapraszam!

~~~~~









~~~~~


Twarz:
Bourjois Paris Foundation 123 Perfect N53 Light Beige
FM Make-up Bamboo Puder
The Balm Bahama Mama Bronzer
Zoeva Sweet Glamour Blush Palette
The Balm Mar-Lou Manizer Rozświetlacz

Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Inglot Matte 327
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY 

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Zoeva Naturally Yours 
(Pure, First Love, Soft & Sexy, Timeless Chic)
M.A.C Burgundy Times Nine Palette
Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 103
Manhattan Khol Kajal Eyeliner Nude Couture 51D
FM Make-up Cashmere Eyeshadow Pure White
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H 
Paese Blacker than Black Mascara
Rzęsy Zmalowana model nr. 1
  
Usta:
Lime Crime Velvetines Suedeberry


~~~~~

Mam nadzieję że makijaż którym zainspirowałam się od Kasi, 
również Wam się spodoba i nie posądzicie mnie o plagiat :p

Zapraszam serdecznie na mój Instagram ---> @paulinahamiga
tam zawsze dzieje się więcej.

Pozdrawiam 
Paulina 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2