Wiosenny makijaż paletą The Saharan by Juvia`s

Hej!

Bardzo długo chodził mi po głowie pomysł na makijaż
z wykorzystaniem palety The Saharan by Juvia`s
Miałam plan aby zestawić soczysty pomarańczowy kolor z 
seledynem. No i oczywiście gdy tylko znalazłam chwilkę 
złapałam za pędzle i zmalowałam oto taki makijaż.
Oczywiście paletą pomocniczą która również przyczyniła się do
 stworzenia tego makijażu jest Paleta Cieni Prasowanych 
Affect Naturally Matt. Makijaż jest stworzony dla kobiet o 
niebieskich tęczówkach, w prost idealny na wiosnę.
Na ustach pojawia się matowa pomadka
 Lime Crime Velvetines Beet It.

Zapraszam!

~~~~~









~~~~~


Twarz:
Bourjois Paris Foundation 123 Perfect N53 Light Beige
FM Make-up Bamboo Puder
The Balm Bahama Mama Bronzer
Zoeva Sweet Glamour Blush Palette
Anastasia Beverly Hills Glow Kit Ultimate Glow (Golden Dawn)

Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Inglot Matte 327
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY 

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Nyx Jumbo Eye Pencil Milk 604
Affect Cosmetics Palette Naturally Matt 
(M-0101, M-0106, M-0110) 
Juvia`s Place The Saharan Palette
(Jamila, Sokoto, Zoya, Wodaabe, Chad)
Manhattan Khol Kajal Eyeliner Nude Couture 51D
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H 
Paese Blacker than Black Mascara
Yves Rocher Ventige Longueur
Ardell Demi Wispies Black

  
Usta:
Lime Crime Velvetines Beet It

 ~~~~~

I jak Ci przypadła do gustu ta gama kolorystyczna?
Ten makijaż dodał energii twarzy, ożywił ją i podkreślił kobiece piękno.
Mam nadzieję że podoba Ci się tak jak i mi ;)

Pozdrawiam
Paulina 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2