Żółto fioletowy makijażyk ;)

Bardzo pozytywnie, lecz czasu dosłownie na wszystko brak, dlatego taki szybciutki makijażyk na letni wyskok np.  na działkę ;) Jest lato a ja jestem blada jak ściana ;D
 Makijaż oczu wykonałam cieniami Inglot + Sleek Ultra Matts V1 + Paleta Manly ;)

Nie mogę się opanować po prostu poluję na paletki Sugarpill, co prawda jestem dopiero na etapie zbierania kasy na większe zakupy u nich. Chcę kupić już wszystko co mi potrzebne za jednym razem
 żeby nie płacić dwa razy czy trzy za przesyłkę. Nie mogę się doczekać tyle o nich się naczytałam że po prostu muszę je mieć w posiadaniu ;) 









Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2