Colorful make-up + nowa fryzura

Cześć;*
Tak więc byłam wczoraj u fryzjera, miałam dosyć brązowych włosów... Jak tylko znudzę się swoim wyglądem tak zaraz kombinuję z farbami. Był taki czas kiedy przez cały czas miałam pasemka jednak moje włosy są strasznie delikatne i bardzo szybko się zniszczyły. Teraz już nigdy nie popełnię takiego błędu. To było istne morderstwo dla włosów! A dziś mam czerwone kudełki z rozjaśnionymi końcówkami!

Makijaż chciałam zrobić jakiś zwariowany aby dodatkowo podkreślić moje czerwone włosy ;*

Przeraża mnie pogoda, nigdzie nie można się wybrać. Wakacje powinny być słoneczne...zapewne jak pójdę do szkoły to będzie grzać. Chciałam jeszcze przeprosić za brak zbliżenia na makijaż , jest za słabe oświetlenie i nie mogłam zrobić "dobrego ujęcia".


Komentarze

  1. Makijaż cudowny, kolor włosów też ładny, tylko szkoda ich niszczyć farbą ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fryzurka. Witam wśród miłośniczek czerwonych włosów ^^
    Makijaż też extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super włosy:) i makijaż też jak zawsze zresztą hehe:)
    Ale naprawdę te włosy ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  4. sama bym chciala taki kolor ale mezowski nie pozwala ;)
    makijaz piekny

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają i włoski i makijaż :)
    pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny makijaż a pomadeczka jaka ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piekne usta :) Moze uda sie Tobie zrobic jakies zblizenia oka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladny precyzyjny makijaz :) PS dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2