Makijaz dla odważnych ;P

Dziś zmalowałam dość odważny makijaż. Odważny stał się przez nadanie mu wyrazistego kociego kształtu, jednak kolory są całkiem przyjazne ;P Chciałam zrobić makijaż z seledynem, turkusem i ciemnym niebieskim. Użyłam do tego celu palety Manly 120 cieni i kilka Inglotków. Poza tym chcę mieć czerwone włosy ! <3 Już wkrótce miejmy nadzieję... Wybaczcie ale moim aparatem nie potrafię zrobić lepszego przybliżenia, nie wiem może ja tego nie potrafię dość umiejętnie zrobić.









Komentarze

  1. Świetnie ci w tym makijażu:), dobre zdjęcia nie narzekaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę ;)

      Usuń
    2. Masz talen :):):) cudowny makijazz i pasuje ci :)

      Usuń
  2. Hej. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale widzę, że tworzysz piękne makijaże :) Mam podobny kolor tęczówki, więc też lubię poszaleć i mocno podkreślić oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Szalej, szalej to najlepsze urozmaicenie wyglądu!

      Usuń
  3. This is so amazing. Such an inspiration.
    Thanks for visiting my blog hun. Now following

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Makeup Addiction Cosmetics Flaming Love

Karnawałowe szare Cat Eyes / Zoeva Smoky Palette

Limitowana Paleta Glam Box Edycja I