Makijaz dla odważnych ;P

Dziś zmalowałam dość odważny makijaż. Odważny stał się przez nadanie mu wyrazistego kociego kształtu, jednak kolory są całkiem przyjazne ;P Chciałam zrobić makijaż z seledynem, turkusem i ciemnym niebieskim. Użyłam do tego celu palety Manly 120 cieni i kilka Inglotków. Poza tym chcę mieć czerwone włosy ! <3 Już wkrótce miejmy nadzieję... Wybaczcie ale moim aparatem nie potrafię zrobić lepszego przybliżenia, nie wiem może ja tego nie potrafię dość umiejętnie zrobić.









Komentarze

  1. Świetnie ci w tym makijażu:), dobre zdjęcia nie narzekaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, ale widzę, że tworzysz piękne makijaże :) Mam podobny kolor tęczówki, więc też lubię poszaleć i mocno podkreślić oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Szalej, szalej to najlepsze urozmaicenie wyglądu!

      Usuń
  3. This is so amazing. Such an inspiration.
    Thanks for visiting my blog hun. Now following

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2