"Magiczny konkurs u Grzee"



Uwaga! Uwaga!


Magiczny konkurs u Grzee prawie dobiega końca! Dlatego dziewczyny pędzle w dłonie i do dzieła!
Ja sama wysyłam zgłoszenie na ostatnią chwilę, jednak nie mogłam zrezygnować z konkursu i postanowiłam wziąść się do roboty. Link do konkursu który organizuje Karolina :  http://grzee.blogspot.com/2012/03/magiczny-konkurs.html

Tematyka konkursu bardzo fajna bo jest nią "Magia"!
Długo myślałam nad wyborem tematyki, szczerze już myślałam że nic nie wymyślę.. Jednak pewnego dnia moja młodsza siostra malowała obrazek kredkami a na ich opakowaniu były dziewczyny z szkoły Monster High. Dziewczyny te są wg mnie magiczne, tajemnicze. Postanowiłam więc że jednej z nich stworzę magiczny makijaż! Lub sama się w nią zamienię!

                                                               Moja inspiracja:







Moja praca konkursowa:












Do dzieła! życzę powodzenia Paula:*

  




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2