Paletka Sleek BRIGHTS (Ultra mattes palette)

Hejo ;) Przyszła do mnie kilka godzin temu moja zamówiona paczuszka z ... PALETKĄ Sleek ultra mattes BRIGHTS i Kredką NYX Jumbo eye pencil w kolorze Milk. ;P
Paczuszka bardzo szybko przyszła do mnie, zamawiałam kosmetyki na allegro w sklepie ButiqueUK tu link:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=22227640
Polecam allegrowicza gdyż na prawdę szybko realizują zamówienia bezproblemowo. Dostałam gratis malutki pilniczek z reklamówką sklepu ;)

Jeśli chodzi o paletkę to mam nadzieję że jakościowo jest taka sama jak wszystkie inne które miałam dotychczas. Nie mogę narzekać gdyż używam ich do codziennych makijaży i na prawdę dobrze się sprawdzają. Zamówiłam tą własnie paletkę ze względu na zawarte piękne w niej kolory (pięknie nasycone, no i są matowe). No i firma Sleek daje do wyboru wiele ciekawych paletek z różnymi kolorami więc uważam że każdy znajdzie coś dla siebie. Dobra jak tylko przetestuję paletkę to dam opinie na ich temat na blogu + jakiś niecodzienny letni make-up ;*

No i kilka fotencji ;) Na jednym ze zdjęć dodałam inną paletke ze Sleeka aby porównać opakowania cieni ;)






Komentarze

  1. a ja już mam przesyt Sleeków i wersji matowych nie zamierzam kupować:) wolę z matowych cienie Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piekne kolorki zaraz zajrze w jakiej cenie taka paleta chodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś zadowolona z nich?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Mega zadowolona ! Mało jest w Polsce dobrych kosmetyków ja kupuję tylko te dobre, gdyż nie lubię wywalać pieniędzy w błoto. Naprawdę polecam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2