Metamorfoza Martynki ;*



Dziś przeprowadziłam małą metamorfozę mojej kuzynki. Zrobiłyśmy sobie taki mały salon urody ;D
Ja bawiłam się rewelacyjnie, byłam w swoim żywiole, a Martyna siedziała sobie na krześle i całkowicie oddała się w moje ręce. Lubię jej całkowite zaufanie, wie że jak skończę to będzie wyglądać rewelacyjnie. Dlatego malowanie jej sprawia mi całkowitą przyjemność. Ogólnie nie miałam wizji na makijaż, więc poszukałyśmy inspiracji w sieci, Martyna znalazła odpowiedni dla siebie makijaż i zabrałam się do roboty. Oto efekt końcowy:





Podoba się?


Użyte kosmetyki oczu:

  • Cienie Manly paleta 120 cieni,
  • Biała kredka Virtual,
  • Zielona kredka Oriflame z kolekcji Veryme,
  • Trijo z Joko (perłowy cień dla podkreślenia łuku brwiowego),
  • Paletka Sleek Storm (jasny cień w wewnętrzne kąciki oczu),
  • Eyeliner Maybelline New York,
  • Jasno zielony cień Inglot AMC59,
  • Ciemno zielony cień Inglot DOUBLE SP. 504,
  • Wybrany tusz do rzęs. 






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2