Merry Christmas / Świąteczne szaleństwo

Hej!

To już moja ostatnia propozycja makijażu świątecznego.
Oczywiście nieco mnie poniosło i stworzyłam kreatywny
makijaż który swoją drogą aby zrobić precyzyjnie trochę
czasu pochłania. Jednak zawsze chciałam zrobić coś takiego...
Ten magiczny klimat świąt jest aby raz w roku i pozwoliłam
sobie na małe szaleństwo na powiece. Paletki które pomogły
mi stworzyć ten look to BPerfect Carnival XL Pro oraz
Affect Pure Passion. Na środek powieki naniosłam 
migoczący jasny złoty pigment Inglot AMC 118 który
niesamowicie odbija światło i kojarzy mi się z świętami.
Dodałam czarną kreskę (bo jak by mogło jej zabraknąć),
dokleiłam srebrne gwiazdki i linie wodą oka zaznaczyłam 
na kolor czerwony. Mam nadzieję że patrząc na ten look
poczujesz magię świąt!

Zapraszam!

~~~~~






~~~~~


Twarz:
Clarins Skin Illusion 101
Sensai Translucent Loose Powder 
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy 

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
Pierre Rene Contour Concealer 05

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24 - Hour Extend Eye Base
BPerfect Stacey Marie Carnival XL Pro Palette
Affect Cosmetics Pure Passion Palette
FM Makeup Metalic Eyeshadow Golden Dust
NYX Glitter Primer
Inglot AMC 118
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Clavier by Marta Gąska GentleWoWman

~~~~~

Jeśli ktoś jest ciekawy jak zrobiłam ten pasek biało czerwony w załamaniu
powieki to podpowiem że robiłam go cieniami, skośnie ściętym małym 
pędzelkiem Maestro 630 r 4 który lekko zwilżyłam. Jeśli podoba Ci 
się ten makijaż koniecznie daj mi znać w komentarzu ;)

Pisząc w skrócie życzę każdemu zdrowych i spokojnych świąt
Bożego Narodzenia w gronie najbliższych osób!

Paulina 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2