Coraz bliżej święta / Makijaż paletą BPerfect Carnival XL Pro

Hej!

Święta już tuż tuż a ja nie dodałam jeszcze ani jednej propozycji
makijażu świątecznego... Więc dodaję nieco kreatywny,
mało użytkowy jednak jakże w klimacie świątecznym.
Pojawia się Cut Crease z czerwienią, zielenią i białym 
migoczącym niczym śnieg Turo Pigmentem Błyskotka na
 ruchomej powiece. W ruch poszła paleta BPerfect Carnival 
XL Pro gdyż bardzo dobrze mi się z nią pracuje i zawiera żywe
kolory które były mi do tego makijażu potrzebne. Mam nadzieję
że gdy spojrzysz na ten look poczujesz magię świąt ;)

Zapraszam!

~~~~~






~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay 180 Buff 
Ibra Makeup Sypki Puder Transparentny nr.1
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Beautydrugs Cosmic Girl Glossy Baked Powder

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
Pierre Rene Contour Concealer 05

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24 - Hour Extend Eye Base
BPerfect Stacey Marie Carnival XL Pro Palette
Affect Cosmetics Pure Passion Palette
NYX Glitter Primer
Glam Shop Turbo Glow Pigment Prasowany Błyskotka
Lime Crime Liquid Lipstick Wicked 
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Sminko model Magdallena


~~~~~

Jest to makijaż bardziej Instagramowy ale kocham takie prace gdyż 
ćwiczą rękę i sprawdzają nasze umiejętności. Co sądzisz o tym 
mejkapie? Koniecznie daj znać w komentarzu ;)
Obiecuję że kolejny makijaż świąteczny będzie już bardziej użytkowy.
Pozdrawiam

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2