BPerfect Cosmetics Carnival Palette Stacey Marie

Hej!

Wpadam i publikuję drugi makijaż wykonany paletą BPerfect
Cosmetics Carnival Palette Stacey Marie. Głównymi 
kolorami tego makijażu miał być granatowy i błękitny.
Oczywiście i tym razem nie zawiodłam się na pigmentacji cieni.
Łatwo budowało mi się kolor na powiece i przyjemnie blendowało.
Jestem zadowolona z tej palety i nie żałuję żadnej wydanej 
na nią złotówki. Makijaż wyszedł oczywiście bardzo kolorowy.
Musiała bym już nieco zmienić kolorystykę makijaży na bardziej 
jesienną jednak lubię takie kolorowe wariacje na powiekach.
Na wewnętrzny kącik oka naniosłam biały pyłek z Inglota 
nr 55 który zawiera mieniące się drobinki, jest po prostu 
obłędny ! Rzęsy to moje ulubione "Fullies" od Blend It.

Zapraszam!

~~~~~






~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
ColourPop Brow Colour Dope Taupe
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63,57)
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2 Cool Medium

Oczy:
Lime Crime Eyeshadow Helper
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2 Cool Medium
BPerfect Cosmetics Stacey Marie Palette
(Mood, Sky, Wasted, Foolish)
Affect Cosmetics Pure Passion 
(PP-005)
Inglot Ozdoby do ciała 55
Zoeva Graphic Eyes+ Black to Earth
Makeup Atelier Paris Eye Liner Charcoal 
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Blend It "Fullies"

~~~~~

A wy znacie już się z paletą Stacy Marie ? Jakie jest wasze wrażenie?
Ja uwielbiam kolorystykę w niej zawartą i będę jej używać z pewnością 
bardzo często. Mam nadzieję że makijaż wpadł Ci w oko.
Najwyższa pora przywitać jesień i stworzyć jakiś makijaż w jesiennych 
barwach, tak więc kolejny makijaż na blogu będzie już mniej szalony. 
Teraz królować będą burgundy, ciemna czerwień, brąz, pomarańcz, 
stare złoto, miedziany, żółty, ciemny fiolet. Jest to też okres kiedy 
ciemne pomadki częściej pojawiają się na moich ustach.

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2