Lime Crime Venus XL - Pink Cat Eyes

Hej!

Dzisiaj publikuję drugi makijaż wykonany paletą Lime Crime 
Venus XL. Uwielbiam kolory zawarte w tej palecie i już wiem że
często będę po nią sięgać. Bardzo przyjemnie mi się pracuje tymi 
cieniami, blenduje się łatwo a pigmentacja jest genialna. Drugą paletą 
z której wykorzystałam do tego makijażu biel, beż i czerń jest oczywiście 
Affect Cosmetics Pure Passion. Aby nie było nudno na centralnej
 części powieki naniosłam piękny metaliczny pomarńczowy cień z Kobo 
Professional Metalic Foil Eyeshadow 702 ORCHID.
Rzęsy które dokleiłam to Blend It model Halfies.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
Anastasia Beverly Hills Glow Kit Ultimate Glow
(White Sand)

Brwi:
ColourPop Brow Colour Dope Taupe
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63,57)
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 2N Vanilla

Oczy:
Too Faced Shadow Insurance
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2 Cool Medium
Lime Crime Venus XL Eyeshadow Palette
(Aphrodite, Goddess, Flora)
Affect Cosmetics Pure Passion 
(PP-001, PP-005, PP-006)
Kobo Professional Metalic Foil Eyeshadow 702 ORCHID
Kobo Professional  Loose Pigment 607 Ruby With Blue Sparks 
Kat Von D Tatto Liner Trooper Black  
Makeup Atelier Paris Eye Liner Gel Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Blend It "Halfies"


~~~~~

Mam nadzieję że makijaż przypadł Ci do gustu i być może będzie dla Ciebie
inspiracją. Niestety ale mam teraz bardzo mało czasu na malowanie, nad czym 
strasznie ubolewam. Swój czas całkowicie teraz poświęcam swojej córce, która
niedawno przyszła na świat. Dlatego też ostatnio tak mnie tu mało. Mam jednak 
nadzieję że jak tylko córcia podrośnie wróce z zdwojoną motywacją do działania
i dawką nowych prac i inspracji.

Do zobaczenia,
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2