Halloween makeup - inspiration @milk1422

Hej!

Nadeszła pora na makijaż na zbliżający się Halloween.
Moją inspiracją był facechart sławnego artysty którego obserwuję na 
Instagramie @milk1422. Swoją twórczość przenosi na papier a 
tysiące wizażystów z całego świata odwzorowuje jego prace.
Ja również postanowiłam znaleźć się w tym gronie i odwzorowałam
jedną z prac. Jednak nie była bym sobą gdybym nie dodała czegoś
od siebie. Moja praca nabrała tylko nieco więcej kolorów ;)
Wykorzystałam do stworzenia tego makijażu niezastąpioną 
od kilku już lat paletę Sugarpill Burning Heart.
Prawdziwym hiciorem na powiece jest żółty cień z 
Kobo 146 Mono który świetnie ożywił cały ten makijaż.

Zapraszam!

~~~~~








@milk1422

~~~~~



Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 220 Natural Beige
Paese Rice Powder Transparent

The Balm Bahama Mama 
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette CR010
The Balm Mary - Lou Manizer

Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Inglot Eyeshadow 567
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Too Faced Shadow Insurance Primer
Maybelline The Colossal Kajal Black
Sugarpill Heart Breaker Palette (Velocity)
Juvia`s Place Palette The Magic (Ife, Kesi)
Sugarpill Burning Heart Palette (Love+, Poison Plum)
Makeup Geek Eyeshadow Simply Marlena 
Kobo Eyeshadow 146 Mono 
Inglot Eyeshadow Matte 373
Glam Shadow Sypki cień do powiek Śnieżka
Kat Von D Tatto Liner Trooper Black
FM Make-up Phenomenal Mascara
Inglot Individual Eyelashes 47s
Sminko.pl Rzęsy model Twiggy


Usta:

Lime Crime Velvetines Liquid Lipstick Wicked
Lime Crime Velvetines Liquid Lipstick Red Velvet
Nyx White Liquid Liner 


~~~~~

Jeśli podoba Ci się moja praca daj koniecznie znać w komentarzu.
Mam jeszcze kilka pomysłów na makijaż na halloween. Niestety mam bardzo 
ograniczony czas, a jak wiadomo makijaże bardziej kreatywne pochłaniają
do 4-5 godzin. Mam nadzieję że znajdę jeszcze chwilkę aby coś przygotować 
gdyż uwielbiam maziać pędzlami po całej twarzy, jest to świetna zabawa i 
sprawdzenie swoich umiejętności. 

Pozdrawiam

Paulina 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2