Anastasia Beverly Hills Subculture

Hej!

Dzisiaj makijaż w jesiennych barwach z wykorzystaniem 
palety Anastasia Beverly Hills Subculture.
Jest to dość kontrowersyjna paleta i długo zastanawiałam się
nad jej zakupem. Jednak postanowiłam że muszę ją mieć z uwagi
na fakt że są to sprasowane pigmenty i kolory będą mega nasycone.
Oczywiście nie zawiodłam się na tej palecie, moim zdaniem jest 
godna polecenia, choć oczywiście nie dla osób początkujących. 
Kolory z tej palety mi się bardzo podobają i idealnie wpasowują 
się w jesienny klimat. Dodatkowo na powiece pojawia się pigment 
Inglot AMC 122 który pięknie się mieni na powiece i ożywił 
dodatkowo twarz. Na ustach nowość prosto z Sephora.pl 
płynna pomadka Kat Von D Lolita II

Zapraszam!

~~~~~









~~~~~


Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 220 Natural Beige
Paese Rice Powder Transparent

The Balm Bahama Mama 
Bourjois Blush 16 Love-Struck Rose
The Balm Mary - Lou Manizer

Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Too Faced Shadow Insurance Primer
Anastasia Beverly Hills Subculture
(New Wave, All Star, Rowdy, Roxy, Dawn Electric)
Glam Glue Klej do cieni
Inglot AMC 122 cień sypki
Kat Von D Tatto Liner Trooper Black
Manhattan Khol Kajal Eyeliner Nude Couture 51 D
FM Make-up Phenomenal Mascara
Perfect Eyelashes by KatOsu Black Leather 

Usta:
Kat Von d Everlasting Liquid Lipstick Lolita II



~~~~~

Kto z Was posiada też ta paletkę? Jakie jest Twoje zdanie na jej temat ? 
Przyznam szczerze że to jest pierwszy makijaż wykonany tą paletą i
jestem bardzo z niej zadowolona. To że się osypuje to dla mnie żaden problem.
Bedę ją testować, mam nadzieję że pojawi się jeszcze na blogu makijaż z jej 
wykorzystaniem. 

Pozdrawiam

Paulina

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2