Blue Cut Crease / Matte Eyes

Hej!

Wracam po dłuższej przerwie i publikuję makijaż
typu Cut Crease który wykonałam w niebieskiej tonacji
z odrobiną fioletu i różu. Jestem dumna z tego makijażu,
poświęciłam mu 3 godziny pracy aby był perfekcyjny.
Pracę ułatwiły mi jednak nieco dwie świetnej jakości palety
które namiętnie używam BPerfect Cosmetics Carnival
oraz Affect Cosmetics In The Spotlight. Obie spisały
się doskonale przez co efekt końcowy jest zachwycający. 
Ten makijaż został wykonany na potrzeby konkursu i
dlatego jest taki intensywny. Mogłam nieco poszaleć z
kolorami i poćwiczyć blendowanie matów które
jak wiadomo wcale takie proste nie jest.

Zapraszam!

~~~~~

  




~~~~~ 

Twarz:
Clarins Skin Illusion Natural Hydrating Foundation 101 
RCMA The Original Powder No - Color 
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette 
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel

Oczy:
P.Louise Base Rumour 0.5
Affect Cosmetics In The Spotlight Palette
BPerfect Cosmetics Stacey Marie Carnival Palette
FM Make-up Cashmere Eyeshadow Pure White
Zoeva Graphic Eyes + Regency
Zoeva Graphic Eyes + Black to Earth 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Sminko rzęsy Bambi

Usta:
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 21
Pierre Rene Professional Cover Gloss Soft Shell 03

~~~~~

Koniecznie daj mi znać jak podoba Ci się taki mocny makijaż,
jestem ciekawa jakie jest twoje pierwsze wrażenie ;)

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2