Sunny makeup / BPerfect Stacey Marie Carnival Palette

Hej!

Dzisiaj na przekór mroźnej pogodzie dodaję makijaż
w słonecznych kolorach, tak na odgonienie paskudnej aury.
Makijaż ten stworzyłam przy pomocy dwóch palet:
BPerfect Stacey Marie Carnival Palette oraz Juvia`s
Place The Zulu. Te palety zawsze się sprawdzają przy kolorowych
makijażach jestem z nich absolutnie zadowolona i polecam każdemu. 
Aby dodać nieco błysku naniosłam na górną ruchomą 
powiekę złoty pigment Tammy Tanuka. Możecie zobaczyć na
 zdjęciach że założyłam szkła kontaktowe dla kontrastu
które pochodzą z sklepu ttdeye.com .

Zapraszam!

~~~~~





ttdeye.com Contacts: Real Aqua & Crystal Ball 

~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
P.Louise Base Shade 0.5

Oczy:
P.Louise Base Shade 0.5
BPerfect Stacey Marie Carnival Palette
Juvia`s Place The Zulu
NYX Glitter Primer 
Tammy Tanuka Pigment - Повелевающая Архидраконом
NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
SoSu Premium Lashes model Gigi 


~~~~~

Ten makijaż jest z pewnością dla miłośniczek kolorów i pigmentów,
ja osobiście zachwycałam się nad tym złotym pigmentem z 
Tammy Tanuka który sprawił że makijaż wyglądał nieziemsko.
 Chciałam zaprezentować jak wygląda makijaż przy zielonym
 kolorze tęczówki i niebieskim stąd też różnica na zdjęciach.
Mi osobiście najbardziej podobają się te zielone Crystal Ball 
które dają nieco naturalniejszy efekt. Mam dla was kod rabatowy 
 na zakupy w sklepie ttdeye.com z hasłem "paulinahamiga" 
otrzymujesz 10% zniżki.

Pozdrawiam 
Paula

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2