Makeup Atelier Paris Eyeshadow Palette T05 Red Ochre

Hej!

Tak jak Wam obiecałam, dzisiaj publikuję kolejny makijaż z
wykorzystaniem matowych cieni w stonowanych kolorach.
Główną kolorystyką będą brązy i beże, jednak aby nie było nudno
dodałam tu ciekawe elementy jak np wyciągnięta kreska w 
wewnętrznym kąciku oka. Praktycznie cały makijaż oczu wykonałam 
jedną paletą Makeup Atelier Paris Eyeshadow Palette T05 Red Ochre.
Jest to paleta którą cechuje silna pigmentacja i jednocześnie łatwość 
aplikacji. Kolory łatwo łączą się ze sobą i przyjemnie blendują.
Wspomogłam się jedynie czarnym cieniem pochodzącym z palety 
Affect Cosmetics Pure Passion. Przykleiłam pasek sztucznych 
rzęs które ostatnio robią u mnie furorę - Blend It model "Halfies"
są mega lekkie i świetnie się prezentują na oku.

Zapraszam!

~~~~~










~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 180 Sand Beige
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
The Balm Highlighter Mary-Lou Manizer 

Brwi:
Colourpop Cosmetics Brow Colour Dope Taupe 
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 2N Vanilla

Oczy:
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2
Too Faced Shadow Insurance
Makep Atelier Paris Eyeshadow Palette T05 Red Ochre
Affect Cosmetics Eyeshadow Palette Pure Passion (PP-005)
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black
Kat Von D Tatto Liner Trooper Black
Manhattan Cosmetics Kohl Kajal Eyeliner Nude Couture 51D
Paese Blacker Than Black Lash Mascara
Blend It Rzęsy model ,,Halfies"

Usta:
Lime Crime Liquid Matte Lipstics Bleached 


~~~~~

Jest to makijaż typu Half Cut Crease i wymaga dość sporej precyzji.
Jednak warto troszkę dłużej posiedzieć i stworzyć precyzyjny makijaż
oka. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów w palecie MAP T05.
Jest dość uniwersalne i wielu kobietom będą te kolory pasować.
Ten makijaż świetnie spisze się w roli makijażu ślubnego. Każda panna
młoda która obawia się koloru na powiece będzie zadowolona. 

Pozdrawiam
Paulina

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2