Colourpop Super Shock Shadow - Empire

Hej!

Skoro pojawiła się wiosna to i nie może zabraknąć zieleni. 
Tak i więc przygotowałam makijaż z zielonym akcentem na centralnej
części powieki. Posłużyłam się paletą The Juvia`s Place The Zulu
z której wykorzystałam seledynowy, żółty i pomarańczowy cień.
Na centralną część powieki naniosłam piękny zielony cień 
Colourpop Super Shock Shadow - Empire. Jest to szmargdowy
odcień zieleni z srebrnymi drobinkami, muszę przyznać że cienie
Colourpop za każdym razem gdy je używam kradną moje serce.
Dla efektu Wow! w załamaniu powieki stworzyłam kreskę złotym
metalicznym eyelinerem Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 103
oraz dodatkowo do paska sztucznych rzęs dokleiłam kilka kępek w 
kolorze seledynowym. 

Zapraszam !

~~~~~









~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 180 Sand Beige
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Anastasia Beverly Hills Glow Kit 
(Hot Sand)

Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63, 57)
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 2N Vanilla

Oczy:
Collection Lasting Perfection 2 Cool Medium
Juvia`s Place The Zulu Eyeshadow Palette 
(pomarańcz, seledynowy, żółty, brązowy)
Colourpop Super Shock Shadow Empire
FM Make-up Cashmere Eyeshadow Ebony Black
Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 103
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black
Paese Blacker Than Black Lash Mascara
Rzęsy Ardell Demi Wispies Black

Usta:
Milani Lip Creme Amore Matte 21 Flame


~~~~~

Lubię połączenie dwóch kontrastujących ze sobą kolorów, w tym makijażu
 akurat pomarańcz z zielenią. Jest to mega nasycony kolorami makijaż, czyli coś 
w sam raz na wiosenne dni. Znacie się z marką Colourpop? Polecam szczególnie 
zapoznać się z niesamowitą kolekcją cieni Super Shock Shadow, wybór 
kolorów jest niesamowicie imponujący a nawet już nie wspominam jak pięknie
prezentują się na powiece. Szczególnie upodobałam sobie te kolory które zawierają
w sobie kilka odcieni mieniących się drobinek.

Pozdrawiam 

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2