Turqouise Cut Crease

Hej!
Kto z was tak jak ja uwielbia kolor niebieski ?
Szczególnie upodobałam sobie kolor turkusowy. 
Rzadko jednak pojawia się on u mnie na powiece,
a to spory błąd. Szczerze mówiąc ciężko jest skolekcjonawać
naprawdę dobrej jakości cienie w tym kolorze. Mój ulubiony 
niebieski cień pojawia się w tym makijażu i jest to 
Makeup Geek - Neptune. Drugim ulubieńcem jest turkus 
z Kobo Mono 151 kolorem przypomina mi taflę oceanu.
Paletę którą również wykorzystałam do tego makijażu to 
moja ulubiona Juvia`s Place The Magic Palette.
Usta podkreśliłam matową pomadką w nude odcieniu
 Lime Crime Velvetines Bleached.

Zapraszam!
~~~~~









~~~~~


Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 180 Sand Beige
Paese Rice Powder Transparent

The Balm Bahama Mama
Bourjois Blush Jasper Rose 95
The Balm Mary-Lou Manizer 


Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Inglot Eyeshadow Matte 363
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 2N Vanilla

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 2N Vanilla
Too Faced Shadow Insurance
Kobo Mono 151
Makeup Geek Eyeshadow Neptune 
Makeup Geek Folied Eyeshadow Caitlin Rose
Juvia`s Place The Magic Palette 
(Yejide, Faso,Yemoja,Kesi)
Fm Makeup Mineral Loose Eyeshadow Pearly Dew

Nyx Jumbo Eye Pencil 604 Milk
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black
FM Make-up Phenomenal Mascara

Rzęsy Neicha nr. 504


Usta:  
Lime Crime Velvetines Bleached 


~~~~~

Tak wiec mamy okres karnawału proponuję zaszaleć nie tylko z kreacją ale 
także skusić się na bardziej odważny makijaż oczu i postawić na bardziej
 odważne kolory. Jak Ci się podoba makijaż z wykorzystaniem turkusu ?

Zapraszam na mój Instagram @paulinahamiga 
po więcej makijażowych doznań ;)

Pozdrawiam 

Paulina

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2