Anastasia Beverlly Hills Subculture

Hej!

Kto z Was posiada paletę Anastasia Beverlly Hills Subculture
 i kompletnie nie ma pomysłu na makijaż ?
 Jest to specyficzna paleta, która zresztą wywołała sporo szumu
w internecie - jednak mnie przekonała i ostatecznie skradła moje serce.
Tak więc dziś makijaż z jej wykorzystaniem w zielonej kolorystyce
z złotym akcentem na centralnej części powieki.
Złoty cień który naniosłam na powiekę to Makeup Geek 
Folied Eyeshadow Fortune Teller. Oczywiście było mi mało błysku
 i wklepałam w powiekę złoty prasowany brokat od Glitter Injections 
Natural Beauty. Chciałam aby ten makijaż był dość kontrastowy 
dlatego zestawiłam zielone oko z czerwonymi ustami.
A na ustach Lime Crime Velvetines Red Velvet wraz z 
Kylie Cosmetics Metal Lipstick Dancer.

Zapraszam!

~~~~~









 ~~~~~


Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 180 Sand Beige
Paese Rice Powder Transparent

Bourjois Bronzing Powder 51 Peaux Claires
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
The Balm Mar-Lou Manizer

Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Inglot Eyeshadow Matte 363
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 2N Vanilla

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 2N Vanilla
Anastasia Beverlly Hills Subculture
(Dawn, New Wave, Untamed, Edge)
Makeup Geek Folied Eyeshadow Fortune Teller
Makeup Geek Eyeshadow Dragonfly 
Makeup Geek Folied Eyeshadow Secret Garden
Glitter Injections Natural Beauty
Glam Shadow Śnieżka
FM Make-up Cashmere Eyeshadow Ebony Black
Maybelline The Colossal Kajal Black
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black
FM Make-up Phenomenal Mascara
Rzęsy Born Pretty Store

Usta:  
Lime Crime Velvetines Red Velvet
Kylie Cosmetics Metal Lipstick Dancer

~~~~~

Tak więc prezentuje się cały makijaż, jest dość odważny jednak
idealny będzie na karnawał ! Zachęcam do komentowania i zapraszam
na mój profil na Instagramie @paulinahamiga

Pozdrawiam 

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2