Colour Pop - Super Shock Shadow Empire

Hej!

Postanowiłam stworzyć makijaż z wykorzystaniem pięknego 
zielonego cienia od Colour Pop - Super Shock Shadow Empire.
Połączyłam go z kolorami w ciepłej tonacji kolorystycznej,
strasznie wydobyło to piękno zieleni na centralnej części powieki.
Posłużyłam się również paletą Makeup Addiction Cosmetics - Flaming Love.
Jest o niej w sieci całkiem głośno i prawidłowo, ponieważ jakość tych cieni 
jak i pigmentacja powala na kolana. W załamaniu powieki zrobiłam
złotą błyszczącą kreskę moim ulubionym eyelinerem Golden Rose -
Extreme Sparkle Eyeliner 103. Natomiast aby dodać temu makijażowi 
pazura dokleiłam sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies Black i punktowo
dokleiłam zielone kępki Inglot 47S. Mam nadzieję że Ci się spodoba.

Zapraszam !

~~~~~










~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 220 Natural Beige
RCMA No - Color Powder
Tarte Clay Play Palette 

(Desert)
Bourjois Blush Jasper Rose 95
Anastasia Beverly Hills Glow Kit 
(Hot Sand)

Brwi: 
Colour Pop Brow Pencil Dope Taupe
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Too Faced Shadow Insurance Primer
Makeup Addiction Cosmetics Flaming Love
(Flaming Kisses, Brownie, Savannah Desert, Goldilocks)
Tarte Cosmetics Clay Play Face Shaping Palette
(Journey, Solstice)
Colour Pop Super Shock Shadow Empire
Sugarpill Loose Eyeshadow Mint Soda
Nyx Jumbo Eye Pencil 624A Rocky Mountain Green
Nyx White Liquid Liner
Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 103
Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Paese Blacker than Black Mascara
Ardell Demi Wispies Black
Inglot Individual Lashes 47S
  
Usta:
Lime Crime Lipstick Coquette

~~~~~

 Spójrzcie tylko jaka ta zieleń jest piękna <3 Nie mogę się napatrzeć *_*
Dodatkowo dla osób które uwielbiają brokat, można nanieść go na centralną część
powieki dodając w ten sposób makijażowi trójwymiarowego efektu.
Mam nadzieję że Ci się podoba ! 

Pozdrawiam 
 Paulina  

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2