Limitowana Paleta Glam Box Edycja I

Hej!

Witam w nowym roku ;)
Otóż pojawiło się u mnie sporo makijażowych nowości.
Ostatnio wpadła w moje łapki limitowana paleta Glam Box
edycja I. Od razu ją pokochałam i postanowiłam przygotować
makijaż na bloga. Oczywiście kolorystyka cieni jest moim zdaniem
świetnie skomponowana więc z łatwością udało mi się 
zrobić praktycznie cały makijaż oczu tylko i wyłącznie 
cieniami z tej palety. Każdy kolor jest wyjątkowy, razem
tworzą idealny duet.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~
Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Inglot Matte 327
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY 

Oczy:
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY
Lime Crime Eyeshadow Helper
Glam Box Edycja I
FM Make-up Cashmere Eyeshadow Pure White
FM Make-up Cashmere Eyeshadow Ebony Black
Nyx Jumbo Eye Pencil Milk
Manhattan Khol Kajal Eyeliner Nude Couture 51D
Maybelline Gel Eyeliner Lasting Drama 24H Intense Black
Too Faced Better Than Sex Mascara 
Rzęsy Glam Lash "jak u lalki"

  
~~~~~ 

Kto ma tą paletę?
Serdecznie polecam, osoby takie jak ja które kochają
kolorówkę będą zachwycone jakością jak i pięknymi kolorami cieni.
Na pewno często będę z niej korzystać i postaram się wykonać 
jeszcze jeden makijaż na bloga.

Pozdrawiam 

Paulina
   

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2