Sesja w mrocznym stylu

Hej!

Dzisiaj wpadam z niecodziennym wpisem,
szczerze mówiąc takiego jeszcze
na moim blogu nie było.
Publikuję zdjęcia które są efektem sesji 
zdjęciowej w mrocznym stylu, które
były wykonane na starym poniemieckim cmentarzu.
Wykonałam makijaż w trzech kolorach: białym, 
czarnym i czerwonym który miał być mocny, 
wręcz przerysowany, teatralny który podkreślił by idealnie 
ostre rysy twarzy i nadał mrocznego klimatu.
Dla lepszego efektu pod prawym okiem namalowałam
coś na podobieństwo różańca.
Mam nadzieję że Ci się spodoba !

Zapraszam!


~~~~~

















~~~~~


Zdjęcia zostały wykonane przez Karola Bilskiego.
Zapraszam na jego Fotobloga
Dziękuję Ci za pozytywną energię, kreatywność,
profesjonalizm i poświęcony czas. 
Jesteś w tym świetny, życzę Ci samych sukcesów!

I jak wrażenia ? 
Jak dla mnie rewelacja !
Makijaż, strój, sceneria -
wszystko to razem dało świetny efekt. 

...Paulina...

Komentarze

  1. Fantastyczna sesja, pełen profesjonalizm! Gratuluję Wam obu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Niesamowite zdjęcia! Bardzo podoba mi się klimat sesji :) Makijaż jak zawsze perfekcyjny <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2