Konkurs u Agi i Wioli "Czarownice kontra Czarodziejki" + moja praca konkursowa


 




Hej ,
biorę udział w konkursie "Czarownice kontra Czarodziejki" u Agi i Wioli

Notkę o konkursie znajdziecie Tu:
http://mazidlo.blogspot.com/2013/02/konkurs-konkurs-konkurs.html
 
Konkurs rozpoczyna się 08.02.2013r. i trwa do Dnia Kobiet czyli 08.03.2013 do północy
 

  Konkurs polega na wykonaniu makijażu lub stylizacji paznokci inspirowanych tematem ''Czarownice kontra Czarodziejki''. Zachęcam do wzięcia udziału w zabawie, może być całkiem ciekawie!


 

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

A tymczasem pokażę Wam moją pracę konkursową! Właśnie taka ze mnie czarownica!







___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________

I jak podoba się Wam? 
:D
Co sądzicie o mojej że tak to nazwę przemianie?

Pozdrawiam Paula;*


Komentarze

  1. Hihi, jaka ładna z Ciebie czarownica ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :) ta pajęczynka była chyba trochę pracochłonna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to myślałam że więcej czasu mi to zajmie, ale jednak trochę roboty przy tym było ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2