Róże Sleek (Flushed i Sahara)


   Ogólnie ostatnio bardzo głośno o kosmetykach Sleek. Sama jak tylko o nich usłyszałam zaczełam je kupować, testować i teraz jestem na etapie zbierania ;) "Zbieram" paletki, róże, linery, szminki, kredki gdyż bardzo przypadły mi do gustu. Są to kosmetyki o dobrej konsystencji za bardzo fajną cenę. Opakowania są solidne, estetyczne, i praktyczne tak więc mieszczą się do torebki.

Ogólnie dziś przychodzę z recenzją róży Sleek które w tym miesiącu udało mi się zakupić. Apropos można je nabyć na allegro.pl lub sleekmakeup.com (w sumie są dostępne już chyba w każdym sklepie internetowym)

Kupiłam sobie dwa nowe kolorki. Ogólnie zamawiałam je przez internet więc byłam w szoku gdy je otworzyłam bo kolory były zupełnie inne niż na zdjęciu (myślałam że to będą kolory: brzoskwinowy i zwykły różowy).Ale chcąc czy nie chcąc musiałam te kolorki polubić.

Róże są tak samo dobrze napigmentowane jak cienie, są bardzo wydajne wystarczy tylko troszeczkę żeby podkreślic policzki, nie osypują się gdyż są dobrze nawilżone, są lekkie, a nakładanie ich pędzlem na buźkę to sama przyjemność   oh, ah ;D

Moje kolorki to:

  • Flushed
  • Sahara (niestety moja Sahara zaliczyła już upadek na płytki, jednak się nie posypała...)





Róż  Sleek  Sahara

Róż  Sleek  Flushed






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2