Holiday makeup / BPerfect Carnival Palette

Hej!

Nadeszła pora na świąteczne makijaże. Uwielbiam w ten 
szczególny czas szaleć z kolorami takimi jak brąz, czerwień, złoto,
zieleń. Te kolory kojarzą mi się z magią świąt. Tworząc ten makijaż 
wykorzystałam dwie palety BPerfect Stacey Marie Carnival oraz 
Makeup Addiction Flaming Love. Oczywiście musiałam dodać 
odrobinę błysku dlatego naniosłam na górną i dolną powiekę dwa 
piękne pigmenty jeden z Tammy Tanuka drugi z My Secret
Dla mnie nieodłączną częścią makijażu świątecznego jest pigment
w kolorze złota dlatego złoto musiało się pojawić obowiązkowo.
A ten wspaniały wachlarz rzęs który dodał zalotnego spojrzenia
 pochodzi z sklepu Sminko.pl i jest to model Bambi.

Zapraszam!

~~~~~






~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color
The Balm Bahama Mama
Zoeva Blush Palette Coral Spectrum
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
Maybelline Affinitone Concealer 01 Nude Beige

Oczy:
P.Louise Base Shade 0.5
Makeup Addiction Cosmetics Eyeshadow Palette Flaming Love
(Brownie, Flaming Kisses)
BPerfect Cosmetics Carnival Palette Stacey Marie 
(Guilty, Shuffle, Rowdy, Moony)
NYX Glitter Primer
Tammy Tanuka Pigment - Повелевающая Архидраконом
My Secret Magic Dust Pigment Golden Green
Zoeva Waterproof Eyeliner Graphic Eyes+ Black to Earth 
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Sminko.pl model Bambi

~~~~~

Kupiłam niedawno słynną na Instagramie bazę P. Louise Base Shade
w korze 0.5. Zabieram się za testy tej bazy ale już po pierwszym użyciu 
stwierdzam że świetnie podbija kolory cieni. Baza ma świetne krycie zakrywa
wszystkie żyłki na powiece czy przebarwienia. Ma lepką konsystencje i świetnie 
przez to łapie cienie. Nie wiem jeszcze jak będzie z trwałością tego produktu
ponieważ makijaż zmyłam 3 godziny po jego wykonaniu. Moim zdaniem 
wytrzyma długo, na dniach zrobię jej cało dniowy test żeby sprawdzić jak
sobie poradzi. No a jak Wam się podoba ten świąteczny makijaż?
Mam ochotę jeszcze coś zmalować i pewnie za parę dni pojawi się 
drugi świąteczny look. 

Pozdrawiam
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2