Green Holiday Makeup / Anastasia Beverly Hills Subculture

Hej!

Nadeszła pora na kolejny makijaż świąteczny tym 
razem w zielonej kolorystyce. Sięgnęłam po moją jedną z 
ulubionych palet choć nieco kontrowersyjną Anastasia Beverly 
Hills Subculture. Ta paleta jest według mnie fenomenalna. 
Pigmentacja jest bardzo wysoka, kolor na powiece buduje się
 w mgnieniu oka. Denerwujący może być jedynie fakt że się osypuje
i że niektóre kolory farbują pędzle. Na ruchomą część powieki 
naniosłam błyszczące pigmenty My Secret Magic Dust 
Golden Green oraz Kobo 602 Kiwi Secret. Ta kombinacja
kolorów wprawiła mnie w świąteczny nastrój. Zobaczcie tylko
 jak pięknie dopełniają ten makijaż rzęsy z sklepu Sminko.pl wybrałam
 model Bambi który pokochałam od pierwszego założenia ;) 

Zapraszam!

~~~~~



 


~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color
The Balm Bahama Mama
Makeup Revolution Beauty Legacy
(The Grand Tan, Love`s Hue)
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette

Oczy:
P.Louise Base Shade 0.5
Anastasia Beverly Hills Subculture Palette
(Axis)
BPerfect Cosmetics Carnival Palette Stacey Marie 
(Envy, Mint)
Affect Cosmetics Pure Passion 
(PP-005, PP-006)
NYX Glitter Primer
Kobo Professional Loose Pigment 602 Kiwi Secret
My Secret Magic Dust Pigment Golden Green
Zoeva Waterproof Eyeliner Graphic Eyes+ Black to Earth 
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Sminko.pl model Bambi

~~~~~

I jak Ci się podoba moja propozycja makijażu świątecznego?
Uwielbiam błysk na powiece dlatego jest to u mnie nie odłączny 
element makijażu. W święta powinno być go dużo na oku jak i na
skórze mile widziany będzie również efekt rozświetlenia. Jak wiadomo
nie każdy będzie miał czas w natłoku obowiązków przygotować taki
 makijaż, jednak czasami wystarczy nieco podkreślić załamanie powieki 
jakimś matowym cieniem a na całą ruchomą powiekę nałożyć mieniący
 się pigment i gwarantuje że efekt będzie świetny. Dodała bym tylko 
sztuczne rzęsy i makijaż był by gotowy w 20 min.

Pozdrawiam 

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2