Anastasia Beverly Hills Sultry

Hej!

Dzisiaj pokażę Wam makijaż który wykonałam
paletą Anastasia Beverly Hills Sultry.
Jest to paleta o ciekawej kolorystyce, można nią 
stworzyć makijaż dzienny jak i wieczorowy. Chciałam 
wykorzystać z tej palety głównie srebrny cień (Cyborg)
który w opakowaniu wygląda obłędnie. Makijaż ten 
stworzyłam prawie w całości tą paletą. Świetnie mi się
z nią pracowało i polecam ją każdemu który tak jak ja
uwielbia metaliczne cienie. Na dolną powiekę naniosłam
brokat Makeup Geek Satellite który ma złote ,brązowe
fioletowe drobinki. Rzęsy jakie dokleiłam to Sminko
model Bambi.

Zapraszam!

~~~~~




~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color
The Balm Bahama Mama
Makeup Revolution Beauty Legacy
(The Grand Tan, Love`s Hue)
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel

Oczy:
P.Louise Base Shade 0.5
Anastasia Beverly Hills Sultry Palette
(Twig, Dystopian, Bloom, Noir, Cyborg, Fresh, Pearl)
NYX Glitter Primer
Makeup Geek Sparklers Satellite 
Zoeva Waterproof Eyeliner Graphic Eyes+ Black to Earth 
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Sminko.pl model Bambi

~~~~~

Makijaż ten jest w chłodnej tonacji i wiem że nie każdemu będzie
odpowiadał. Ja jestem wciąż w fazie testowania tej palety i 
dlatego kombinuję z kolorystyką. Jak już wspomniałam wcześniej
świetnie pracuje się tymi cieniami. Formuła cieni matowych jest 
miękka przez co się osypują ale jak przyjemnie się je blenduje.
Metaliczne cienie oczywiście mają moc i spodobają się każdej 
makijażowej sroce ;) Cienie są dobrze napigmentowane i sprawdzą
się do wielu makijaży.

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2