BPerfect Stacey Marie Carnival XL Pro Palette

Hej!

Jak sam tytuł posta wskazuje testowałam nową paletę
BPerfect Carnival XL Pro. Ponieważ posiadałam pierwszą 
wersję tej palety musiałam kupić i drugą bardziej rozbudowaną.
Cienie już na pierwszy rzut oka zachwycają, a że ja kocham 
kolor nie mogło jej zabraknąć w moich zbiorach. Najpierw 
chciałam przetestować fiolet gdyż uwielbiam ten kolor i często po
niego sięgam. No i jak dla mnie spisał się świetnie. Budowało się 
kolor szybko a blendowało bardzo przyjemnie. Na pewno wykonam 
nią jeszcze nie jeden makijaż aby sprawdzić jakość pozostałych cieni.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Clarins Skin Illusion 101 
Sensai Translucent Loose Powder  
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette

Oczy:
P.Louise Base Rumour 0,5
Affect Cosmetics Pure Passion
(PP-001, PP-005)
BPerfect Stacey Marie Crnival XL Pro Palette 
(Wasted, Funki, Mood, Make Waves)
Melkior Cosmetics Eye Shadow Love Letters
Nyx Glitter Primer
Inglot AMC 117 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Clavier by Marta Gąska GentleWOWman


~~~~~

Stworzyłam takie kocie oczko, miało być całe w matach ale turkusowy 
pigment z Inglota błagał abym go użyła więc i pojawił się na dolnej powiece.
Co o tym makijażu sądzisz ? Masz już paletę BPerfect Carnival XL Pro ?
Jakie jest twoje zdanie na temat tej palety ? Lubisz a może nie ?

Pozdrawiam
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2