Pigment Inglot J405 Celestial

Hej!

W końcu wpadł w moje ręce jakiś pigment Inglota
z kolekcji Jennifer Lopez. Widziałam swatche już dawno
w internecie i chciałam mieć choć jeden. W tym makijażu
występuje w roli głównej na środkowej części powieki i 
powiem wam że nie mogłam się na niego napatrzeć! 
Fantastycznie odbija światło iskrząc się na powiece...achhh
Przyda się na pewno nie raz w sezonie ślubnym. 
Fantastycznie wygląda w zestawieniu z fioletem i różem,
mam nadzieję że i tobie przypadnie do gustu.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix 51 Light Vanilla
Sensai Translucent Loose Powder  
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel

Oczy:
P.Louise Base Rumour 0,5
Affect Cosmetics In The Spotlight 
(Juicy plum, Vantablack)
Affect Cosmetics Pure Passion
(PP-007, PP-006)
Nyx Glitter Primer
Inglot J405 Celestial
Glam Shop Prasowany Pigment Turbo Glow Błyskotka
Makeup Geek Folied Eyeshadow Daydreamer
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Clavier by Marta Gąska GentleWOWman


~~~~~

Fenomenalnie wygląda to zestawienie kolorystyczne, 
no i dodatkowo fiolet podbił zieloną tęczówkę mojego oka.
Macie w swoich zbiorach pigmenty Inglota z kolekcji Jennifer Lopez?
Jaki jest Twój ulubiony kolor z tej serii? Ostatnio wszyscy zachwycają 
się pigmentami Tammy Tanuka ale przecież pigmenty Inglota również
są fantastyczne, sama często po nie sięgam i mam kilka swoich ulubienców.
Jeśli będziesz przechodzić obok stoiska Inglota koniecznie się zatrzymaj
i zobacz te cudeńka na żywo ! 

Pozdrawiam
Paula

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2