Autumn Glam Makeup

Hej!

Postanowiłam stworzyć makijaż w stylu Glamour jednak
chciałam aby nadal kolorystyką nawiązywał do jesieni. 
Wykorzystałam cienie z palety Makeup Geek Manny MUA
aby zbudować załamanie powieki. Na centralną część powieki 
naniosłam piękny złoty cień (Queeny) z palety BPerfect Carnival.
Wspomogłam się też czarnym, białym i brzoskwiniowym cieniem z 
palety Affect Pure Passion aby wykończyć ten makijaż.
Ostatnio używam eyeliner od Makeup Atelier Paris Gel 
Eyeliner Charcoal który jest mega czarny i długotrwały. 
A rzęski które dokleiłam to oczywiście moje ulubione Blend It 
model Fullies.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Bourjois Blush 16 Love - struck Rose
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63,57)
Maybelline Affinitone Concealer 01 Nude Beige

Oczy:
Too Faced Primer Shadow Insurance 
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2 Cool Medium
Makeup Geek Manny MUA Palette
(Aphrodite, Mars, Artemis, Beaches & Cream)
BPerfect Cosmetics Carnival Palette Stacey Marie 
(Queeny)
Affect Cosmetics Pure Passion Palette
(PP-005, PP-006, PP-002)
NYX Glitter Primer
Zoeva Graphic Eyes+ Black to Earth
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Blend It "Fullies"


~~~~~

Jest to jeden z łatwiejszych makijaży, choć może sprawiać problem odcięcie
 idealnego cut crease osobą niedoświadczonym. Kolorystyka jest moim
 zdaniem piękna. Często jesienią wykorzystuje ciemne odcienie fioletu bądź borda
bo w połączeniu z złotem makijaż prezentuje się pięknie i pasuje na każdą okazję. 
Mam nadzieję że Ci się podoba, jeśli masz ochotę zapraszam również na mój 
profil na Instagramie @paulinahamiga gdzie znajdziesz wszystkie moje
makijaże w jednym miejscu. 

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2