Orange makeup - Zoeva Matte Spectrum

Hej!

Czy Wy także macie w zwyczaju kupić jakąś paletę,
włożyć ją do toaletki i zapomnieć o jej istnieniu ?
Przy porządkowaniu swoich zbiorów znalazłam nietkniętą 
jeszcze pędzlem paletę Zoeva Matte Spectum.
Jak mogłam o niej zapomnieć ? Ma ciekawą kolorystykę,
jednak postanowiłam wykorzystać wyłącznie pomarańczowe odcienie.
Przyznam że pracowało mi się z nią bardzo przyjemnie, nie miałam
problemu z wklepywaniem cieni w powiekę ani z ich blendowaniem.
Drugą paletą którą wykorzystałam do tego makijażu jest Juvia`s Place
The Zulu. W wewnętrznym kąciku oka naniosłam coś dla fanek
błysku, pigment który jest biały w słoiczku a mieni się na różowo 
i jest to Tammy Tanuka Слеза Фламинго Teardrop Flamingo.

Zapraszam!

~~~~~









~~~~~

Twarz:
Cashmere Fluid - Baza Wygładzająco Kryjący Ivory 01
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Zoeva Sweet Glamour 
(Sweet escape)
Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter Peach Lights

Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63, 57)
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 2N Vanilla

Oczy:
Collection Lasting Perfection 2 Cool Medium
Juvia`s Place Zulu Palette
(fiolet, róż)
Zoeva Matte Spectrum 
(MT070, MT080, MT090)
Zoeva Cool Spectrum 
(CL030, CL140)
Tammy Tanuka Слеза Фламинго Teardrop Flamingo
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black
Paese Blacer Than Black Lash Mascara
Rzęsy Glam Lash "jak u lalki"

Usta:
Colourpop Ultra Matte Lip Clueless



~~~~~

Znacie już pigmenty od Tammy Tanuka ? Jeśli jeszcze nie, to powiem tylko tyle
że każda wizażystka powinna je mieć! Nie żałuję ani grosza wydanego na te cuda.
Pigmenty są zmielone na pył a na powiece niesamowicie się mienią. Tammy Tanuka
ma w swojej ofercie wiele pigmentów o unikatowej kolorystyce i warto kupić te 
najpiękniejsze. Szczerze mówiąc jestem nimi oczarowana i nie znam na dzień
 dzisiejszy lepszych pigmentów od tych.

Pozdrawiam 
Paulina 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2