Makijaż Biżuteryjny - Konkurs z HEAN

Hej!

Dzisiaj makijaż który wykonałam na konkurs z Hean
pt: "Makijaż biżuteryjny". Do stworzenia tego makijażu przyczyniła
się paleta The Saharan by Juvia`s. Kolory w tej palecie inspirują 
i mam ochotę wykorzystać je wszystkie ;)
Kierując się motywem biżuterii oraz błyskotek postanowiłam
że stworzę na powiece koronę z kolorowymi cyrkoniami.
Efekt był niesamowity jednak sam makijaż bardzo czasochłonny.
Oczywiście nie mogło zabraknąć i brokatu który naniosłam
na czerwoną pomadkę od Lime Crime Velvetines Red Velvet.
Na oczach pojawia się nowość - wachlarz spektakularnych rzęs 
Sminko model Magdallena <3

Zapraszam!

~~~~~









~~~~~

Twarz:
Bourjois Paris Foundation 123 Perfect N53 Light Beige
RCMA No - Color Powder
The Balm Bahama Mama Bronzer
Zoeva Sweet Glamour Blush Palette

(Escape)
Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter Peach Lights


Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Inglot Matte 327
Golden Rose Longstay Brow Styling Gel
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Too Faced Shadow Insurance 
Melkior Eyeshadow Coral Fusion
Melkior Eyeshadow Orange
Melkior Eyeshadow Wild Cherry
Melkior Eyeshadow Love Letters
The Saharan by Juvia`s 
(Senegal, Chad)
The Masquerade Mini by Juvia`s 
(Makeda, Giza)
Max Factor Colour X-Pert Waterproof Eyeliner 03 Metalic Lilac
Zoeva Graphic Eyes+ Regency
Maybelline  Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Paese Blacker than Black Mascara
Yves Rocher Ventige Longueur
Sminko Lashes model Magdallena
  
Usta:
Lime Crime Velvetines Red Velvet
Nyx Glitter Primer + czerwony brokat


~~~~~

Makijaż ten jak wiadomo jest bardziej typem "do zdjęć" choć 
w takiej stylizacji również wybrała bym się na jakiś festiwal ;)
Nie koniecznie do codziennego użytku. Brokatowe usta... ku memu ździwieniu
brokat nie osypywał mi się na twarz! Wiadomo jeść nie próbowałam ale pić
mogłam bez problemu. Ciekawe doświadczenie.
 Mam nadzieję że mejkap wpadł Ci w oko :) 

Paulina

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2