Makeup Addiction Cosmetics Flaming Love

Hej!

 Witam, po dłuższej przerwie. Ohh moją głowę totalnie teraz 
zajmuje mieszkanie/remonty/przeprowadzka.
Jednak świat wizażu to dla mnie wszystko, ogromna pasja
którą stale chcę rozwijać. Dlatego też przy multum obowiązków
staram się znaleźć czas aby zmalować makijaż na bloga.
Uwielbiam to robić i nie zamierzam z tego zrezygnować.
I LOVE MAKEUP <3
Tak więc dzisiaj makijaż z wykorzystaniem nowej palety
która dołączyła do moich zbirów -
Makeup Addiction Cosmetics Flaming Love.
Kolor który szczególnie skradła moje serce to perłowy 
fiolet Amethyst - jest piękny - sami zobaczycie.
Drugą paletką cieni, którą wykorzystałam aby wykonać 
chmurkę koloru w załamaniu powieki jest -
The Masquerade Mini By Juvia`s.
 Mam nadzieję że Ci się spodoba!

Zapraszam!
  
~~~~~








~~~~~



Twarz:
Bourjois Paris Foundation 123 Perfect N53 Light Beige
FM Make-up Bamboo Puder
Bourjois Paris Bronzing Powder 51
Bourjois Paris Blush Golden Rose 34

Brwi: 
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 16
Inglot Matte 327
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY 

Oczy:
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY 
Lime Crime Eyeshadow Helper
The Masquerade Mini By Juvia`s 
(Ada, Burkina, Zobo)
Makeup Geek Eyeshadow Peach Smoothie 
Makeup Geek Eyeshadow  Chickadee 
Makeup Geek Folied Eyeshadow Epic
Makeup Geek Folied Eyeshadow Limelight
Makeup Addictions Cosmetics Palette Flaming Love
(Amethyst, Whisper)  
FM Make-up Cashmere Eyeshadow Pure White
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Maybelline The Colossal Volum Express Waterproof
Rzęsy Glam Lash "jak u lalki"

~~~~~

I jak wrażenia?
Zauważyłam że jest teraz bardzo dużo pasjonatów makijażu.
Na Instagramie aż roi się od Makeup Artist i ich inspiracji.
Szczerze mówiąc bardzo mnie to cieszy, choć trzeba przyznać że
konkurencja jest ogromna. Jeszcze z 5 lat do tyłu nie było w ogóle 
ychać o makijażystach. Świat wizażu poszerzył swoje horyzonty, pędzi 
do przodu i daje nam nowe możliwości. Już nawet nie wspominam o wciąż
nowych kosmetykach i ich formułach. Ach mieć tylko szmal, 
wydawać i testować ;p

Pozdrawiam 
Paulina 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2