Neon Green Makeup

Hej!

Za sprawą sklepu pigmentovelve.pl kupiłam dwa neonowe 
sypkie pigmenty Take Two Cosmetics. Które wierzcie mi na
słowo aż rażą w oczy ;) Nabyłam odcienie Blow Yo`Mind oraz
Grass Aint Greener i to właśnie nimi stworzyłam ten szalony
look. Dodatkowo wykorzystałam też cienie z palety BPerfect 
Cosmetics Carnival XL Pro. Oczywiście nie jest to makijaż na
co dzień, zależało mi aby poćwiczyć nieco pracę na matach.
No i powiem wam że dawno się tak nie nagimnastykowałam 
przy cieniowaniu/ blendowaniu. Makijażyk robiłam chyba
z 3 h i powiem wam że nie mogłam skończyć blendować bo
ciągle mi się coś nie widziało. 

Zapraszam!

~~~~~









~~~~~

Twarz:
Clarins Skin Illusion 101 
Sensai Translucent Loose Powder  
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Sweet Glamour Blush Palette
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette

Oczy:
M.A.C Prep+ Prime 24 - Hour Extend Eye Base 
Affect Cosmetics Pure Passion
(PP-006, PP-005)
Take Two Cosmetics Blow Yo`Mind (żółty)
Take Two Cosmetics Grass Aint Grener (seledynowy)
BPerfect Stacey Marie Carnival XL Pro Palette 
(Nuke, Ecstasy, Mood)
Glam Shop Pigment Prasowany Turbo Glow Błyskotka 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Aliexpress.com 

Usta:
Eveline OH! My Lips Liquid Matt Lipstick 01 Neutral Nude



~~~~~

Co sądzisz o tym makijażu ? Używałaś już neonowych matowych 
pigmentów? Zastanawiam się czy lepiej by mi się nie pracowało
z tymi neonami na innej bazie np tej z P.Louise czy Inglota. 
Być może problem polega właśnie na tym że te neony nie 
współpracowały z moją bazą z M.A.C`a i dlatego tyle zajęło 
mi blendowanie tych cieni. Jakie jest twoje zdanie na ten temat ?

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2