Ibra Makeup Paleta Cieni By Ewelina Zych

Hej!

Makijaż który dziś publikuje został stworzony na
potrzeby konkursu u @eweska77. Do wykonania tego kociego oka
wykorzystałam nową paletę Ibra Makeup która powstała
przy współpracy z Eweliną Zych. Ewelinkę i jej zachwycające
prace każdy zna dlatego gdy dowiedziałam się iż z jej rąk
wychodzi paleta musiałam ją mieć. Oczywiście na jakości palety 
się nie zawiodłam gdyż makijaż tworzyło się bardzo przyjemnie. 
A gdy zobaczyłam błyskotki zawarte w tej palecie na żywo
zakochałam się bezgranicznie. Drugą paletą z której użyłam
pomarańcz i czerwień to BPerfect Cosmetics Carnival XL Pro.
Koniecznie daj znać co sądzisz tym makijażu.

Zapraszam!

~~~~~









~~~~~

Twarz:
Clarins Skin Illusion 101 
Sensai Translucent Loose Powder  
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24-Hour Extend Eye Base
Ibra Makeup Paleta Cieni by Ewelina Zych 
BPerfect Stacey Marie Crnival XL Pro Palette 
Nyx Glitter Primer
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 24H
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Rzęsy Aliexpress.com

Usta:
Lime Crime Velvetines Matte Liquid Lipstick Bleached
Pierre Rene Cover Gloss NR03

~~~~~

Paleta od Ibry pozytywnie mnie zaskoczyła swoją jakością.
Chętnie po nią będę sięgać gdyż zawiera cienie które są potrzebne
aby stworzyć podstawowy makijaż (tak zwana paleta bazowa). Na
pewno przyda się w sezonie ślubnym i dla kobiet które kochają maty.
Ja serdecznie polecam, wykorzystacie ją do dna. 

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2