Sunset Makeup - Soczewki kontaktowe TTDEYE

Hej!

Dzisiaj kolory zachodzącego słońca, ten makijaż już
długo chodził mi po głowie. Lubię soczyste, nasycone kolory i często 
na nich pracuję. Makijaż ten wykonałam przy użyciu dwóch świetnych 
palet BPerfect Cosmetics Carnival oraz Juvia`s Place
The Zulu. Chciałam aby kolorystyka makijażu kontrastowała z
 zielonymi soczewkami kontaktowymi. Wykorzystałam takie kolory jak:
 żółty, pomarańczowy, czerwony, różowy, fioletowy i czarny.
Tworząc ten makijaż zwracałam uwagę na idealne przejścia kolorów,
dlatego był on dość czasochłonny. Oczywiście nie mogło zabraknąć
czarnej i wyciągniętej w wewnętrznym kąciku kreski która
mocniej podkreśliła oko i dodała kociego kształtu.

Zapraszam !

~~~~~










~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Zoeva Sweet Glamour Blush 
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63,57)
Maybelline Affinitone Concealer 01 Nude Beige

Oczy:
Too Faced Primer Shadow Insurance 
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2 Cool Medium
BPerfect Cosmetics Carnival Palette Stacey Marie 
(Keen, Lit, Wasted)
Juvia`s Place The Zulu Palette
FM Makeup Cashmere Eyeshadow Carmine Red 
Affect Cosmetics Pure Passion Palette
(PP-005, PP-006)
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner Charcoal
Manhattan Khol Kajal Eyeliner Nude Couture 51D
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Blend It "Fullies"

Usta:
Anastasia Beverly Hills Liquid Lipstick Sorbet 

~~~~~

Soczewki które mam założone pochodzą z sklepu TTDEYE i jest to model 
Crystal Ball Yellow - Green <Link> . Soczewki są o zielono - żółtym zabarwieniu, 
kolor jest piękny. Muszę przyznać że strasznie mi się podobają a zakładanie
 ich nie sprawiało mi żadnego problemu, są bardzo komfortowe w noszeniu.
Nie miałam uczucia obcego ciała na oku. Na hasło "paulinahamiga" 
otrzymacie 10% zniżki na zakupy w sklepie TTDEYE 
Także gorąco polecam każdemu. Mam również nadzieję że ten
 kolorowy makijaż wpadł Ci w oko ;)

Pozdrawiam 
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2