Blue Cut Crease / BPerfect Stacey Marie Carnival Palette

Hej!

Czy u Was też już prószy śnieg ? Dzisiaj makijaż który wprowadzi
Was w zimowy klimat. Wykonałam makijaż w stylu Cut Crease 
gdzie głównym kolorem jest granat i błękit. Oczywiście te kolory 
pochodzą z palety BPerfect Stacey Marie Carnival Palette, którą
namiętnie używam od kiedy ją mam. Na centralnej części powieki
możecie zobaczyć błysk...taaa jest to foliowy cień który pochodzi
z palety Affect Cosmetics Pure Passion i jest przepiękny!
Pasek rzęs który dokleiłam pochodzi z sklepu Sminko.pl i jest to
 model Bambi. Te rzęsy są obłędne, jestem w nich zakochana.

Zapraszam!

~~~~~







~~~~~
Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color
The Balm Bahama Mama
Inglot Róż do policzków 36
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
Maybelline Affinitone Concealer 01 Nude Beige

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24 Hour Extend Eye Base
BPerfect Cosmetics Carnival Palette Stacey Marie 
(Mood, Sky, Rowdy, Queeny)
NYX Glitter Primer
Affect Cosmetics Pure Passion Palette
(PP-001, PP-002, PP-006)
Zoeva Graphic Eyes + Cool Factor
Makeup Atelier Paris Gel Eyeliner Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Sminko.pl model Bambi

~~~~~

Pierwszy raz miałam styczność z bazą pod cienie M.A.C Prep + Prime 24 Hour
i żałuje że dopiero teraz ją kupiłam. Ma gęstą konsystencję która świetnie się 
rozprowadza na powiece. Jej lepka formuła sprawia że cienie się przyklejają 
do powieki i są nie do ruszenia. Baza ta jest beżowa prawie bezbarwna przez co
 nie nadaje koloru i nie ujednolica koloru powieki. Dlatego tym większe
 moje zaskoczenie bo nie były widoczne żadne żyłki czy zaczerwienienia 
a nie nakładałam już na nią żadnego korektora. Podbija kolory świetnie a
 jeśli chodzi o blendowanie się cieni to nie miałam żadnych problemów. 
Polecam bo jest to produkt bez którego już nie wyobrażam sobie 
swojego kufra i każdy powinien ją przetestować.

Pozdrawiam
Paulina

Komentarze

  1. Świetny makijaż! Pasuje kolorystycznie do nadchodzącej zimy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2