Cut Crease - Autumn makeup look

Hej!

Makijaż który dzisiaj publikuję z pewnością będzie dla osób
 które lubią Cut Crease w intensywnych kolorach. Mamy
 jesień dlatego postawiłam na jesienne barwy czerwień i
 miedziane złoto. W załamaniu powieki stworzyłam
 Cut Crease za pomocą ulubionej do tego zadania kredki
Zoeva Graphic Eyes+ Black to EarthCzerwony cień
 który wykorzystałam to FM Makeup Cień Kaszmirowy
 Carmine Redmam go od lat i uwierzcie ale nie mam w swoich
 zbiorach lepszego tak intensywnego czerwonego cienia jak
 ten. Na centralnej części powieki mieni się miedziany pigment 
Inglot AMC 24 który ożywił ten makijaż i dodał efektu 
Wow! Oczywiście w wykończeniu tego makijażu pomogła 
mi paleta Affect Cosmetics Pure Passion 
której wykorzystałam biel, beż, czerń.

Zapraszam!

~~~~~






~~~~~
Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Zoeva Coral Spectrum Blush Palette
(CRO20, CRO30)
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Inglot Konturówka do brwi w żelu AMC 20
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63,57)

Oczy:
Lime Crime Eyeshadow Helper
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2 Cool Medium
Zoeva Graphic Eyes+ Black to Earth 
FM Makeup Cashmere Eyeshadow Carmine Red
Affect Cosmetics Pure Passion 
(PP-001, PP-005, PP-006)
NYX Glitter Primer 
Inglot AMC Pure Pigment 24
Makeup Atelier Paris Eye Liner Charcoal
Kat Von D Tattoo Liner Trooper Black  
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Blend It "Fullies"


~~~~~

Ten makijaż należał do dość czasochłonnych. Ważne jest aby dokładnie 
stworzyć "odcięcie" oraz nałożyć sybki pigment w bardzo precyzyjny
i równomierny sposób. Jestem zadowolona z efektu końcowego.
Mam nadzieję że Ci się podoba oraz zapraszam serdecznie na mój
profil na Instagramie @paulinahamiga gdzie znajdziesz 
wszystkie moje prace.

Pozdrawiam 

Paulina

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2