Anastasia Beverly Hills Sultry - Makeup

Hej!

Tym razem publikuję makijaż w stonowanych kolorach.
Co zresztą samą mnie dziwi bo to kompletnie nie w moim stylu 
i zdarza się rzadko. No ale powodem jest tego nowa paleta którą 
kupiłam i cały makijaż oka chciałam wykonać tylko nią aby 
maksymalnie ją wykorzystać i wypróbować jakość cieni.
Mowa tu o palecie Anastasia Beverly Hills - Sultry.
Przyznam szczerze że nie miałam na nią parcia i oglądając
zdjęcia w internecie jakoś mnie nie interesowała do puki nie 
zobaczyłam jej na żywo w Sephorze ;) Wyjątkowo przyciągały
moją uwagę metaliczne cienie w niej zawarte które uważam że 
są świetne. Nie żałuję tego zakupu gdyż ta paleta mniej się osypuje
niż poprzednie od Anastasi a pigmentacja jest bardzo dobra.
Zresztą ten makijaż bardzo prosto i przyjemnie mi się tworzyło
bez żadnych problemów.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Bourjois Healthy Mix Foundation Vanille 52
Puder RCMA The Oryginal No - Color

The Balm Bahama Mama
Bourjois Blush 95 Jasper Rose
OFRA Highlighter Glow Goals

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
(63,57)
Maybelline Affinitone Concealer 01 Nude Beige

Oczy:
Too Faced Primer Shadow Insurance 
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer 2 Cool Medium
Anastasia Beverly Hills Palette Sultry
(Birch, Dystopian, Noir, Bloom, Rose Quartz, Pearl, Fresh)
Zoeva Graphic Eyes+ Black to Earth
Makeup Atelier Paris Eye Liner Charcoal
Maybelline The Colossal Volum Express Mascara
Rzęsy Blend It "Fullies"


~~~~~

Jak podoba Wam się ten makijaż? Muszę stwierdzić że mój aparat nie oddał
tego jak pięknie się mienią te metaliczne cienie. A szkoda bo są na prawdę 
piękne. Z czystym sumieniem mogę polecić tą paletę jest jakościowo dobra
i nie musiałam się namęczyć żeby perfekcyjnie stworzyć ten makijaż.
Wszystko bardzo szybko się blendowało i łączyło w całość. 
Musicie mi wybaczyć kochani że dodaję ostatnio tylko i wyłącznie 
zdjęcia makijażu na jednym oku. Jak wiecie (bądź jeszcze nie) urodziło
mi się dziecko i pochłania aktualnie cały mój czas. Kocham makijaż i nie 
wyobrażam sobie z niego zrezygnować dlatego publikuję też takie prace.
Mam nadzieję że zrozumiecie. Jak tylko mała podrośnie obiecuję że 
będę dzielić się zwami swoją pasją w pełni.

Pozdrawiam
Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2