Milani Amore Matte Lip Creme 21 Flame

Hej!

Dzisiaj elegancki makijaż, w kolorach brązu, pomarańczy,
beżu. Makijaż ten wykonałam przy pomocy palety Anastasia
Beverly Hills Subculture oraz Glam Box Edycja II Strefa Komfortu.
W załamaniu powieki dodałam dziewczęcy element - kokardki.
Namalowałam je precyzyjnym eyelinerem w pisaku 
Kat Von D Tatto Liner i dokleiłam cyrkonie. 
Aby dodać zalotnego spojrzenia dokleiłam rzęsy Sminko model 
Twiggy. A na ustach pojawia się pomarańczowa matowa pomadka 
o żywym kolorze Milani Amore Matte Lip Creme 21 Flame

 Zapraszam !

~~~~~







~~~~~


Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 220 Natural Beige
Paese Rice Powder Transparent

The Balm Bahama Mama
Zoeva Coral Spectrum (CR040)
Anastasia Beverly Hills Glow Kit (White Sand)

Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Inglot Eyeshadow Matte 363
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Too Faced Shadow Insurance Primer
Anastasia Beverly Hills Subculture
(Fudge, All Star, Rowdy, Roxy)
Glam Box Edycja II Strefa Komfortu
(Vanilia, Kandyzowana pomarańcza, Błyszczyk) 
Melkior Professional Eyeshadow Matt Coral
Melkior Professional Eyeshadow Matt Coral Fusion
Golden Rose Extreme Sparkle Eyeliner 103
Maybelline The Colossal Kajal Black
Kat Von D Tatto Liner Trooper Black
FM Make-up Phenomenal Mascara
Sminko.pl Rzęsy "Twiggy" 

Usta:  
Milani Amore Matte Lip Creme 21 Flame 


~~~~~

Strasznie podoba mi się ta płynna matowa pomadka od Milani, 
ma piękny kolor i bardzo ożywia twarz. Lubię takie odważne kolory, 
mamy jesień i aby nieco poprawić sobie nastrój chętnie sięgam po żywe odcienie
pomadek. A jakie są twoje ulubione kolory jesienną porą ?

Pozdrawiam

Paulina

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2