Makeup Addiction Cosmetics Flaming Love Palette

Hej!

Dzisiaj makijaż w kobiecych kolorach, w głównej roli róż 
na centralnej części powieki z palety Makeup Addiction Cosmetics 
Flaming Love. Dla lepszego błysku naniosłam na powiekę cień 
Glam Shadows Amore, jest niesamowity jego mikro drobinki mienią 
się na kilka kolorów. Załamanie powieki stworzyłam przy pomocy palety
Anastasia Beverlly Hills Modern Renaissance, bardzo lubię kolory zawarte 
w tej palecie mają ciepła tonację a kolory wpasowują się w aktualne trendy.
Testuję również w dalszym ciągu eyeliner Kat Von D Tatto Liner i jestem
zadowolona, najczęściej miałam problem z eyelinerami które
rozmazywały mi się pod wpływem wilgoci w wewnętrznym kąciku oka,
a ten jest niesamowicie trwały i nic się nie rozmazuje. 
Na ustach moja ulubiona pomadka Lime Crime Velvetines Polly.

Zapraszam!

 ~~~~~










~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay Combination/ Oily 220 Natural Beige
Paese Rice Powder Transparent

The Balm Bahama Mama
Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter Peach Lights
Bourjois Blush 34 Golden Rose 

Brwi:
Colour Pop Brow Colour Dope Taupe
Inglot Eyeshadow Matte 363
L`Oreal Paris Perfect Match Concealer 1 IVORY

Oczy:
L`Oreal True Match Concealer 01 Ivory
Too Faced Shadow Insurance Primer
Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance 
(Golden Ochre, Burnt Orange, Realgar, Buon Fresco, Tempera)
Makeup Addiction Cosmetics Flaming Love
(Brownie, Savannah Desert, Eden )
Glam Glue Klej do Cieni
Glam Shadows Pigment Amore
Manhattan Khol Kajal Eyeliner Nude Couture 51D
Kat Von D Tatto Liner Trooper Black
FM Make-up Phenomenal Mascara
Ardell Demi Wispies Black

Usta:  
Lime Crime Velvetines Polly

  ~~~~~

W tym makijażu byłam na przyjęciu weselnym i świetnie się w nim czułam.
Oczywiście są to jedne z moich ulubionych kolorów w makijażu,
nawet świetnie prezentowała by się w nich panna młoda.

Zapraszam na mój Instagram,
@paulinahamiga po więcej inspiracji !

Paulina
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2