Cut Crease - blue and orange

Hej!

Dzisiejszy makijaż jest kolorowy i z blaskiem na powiece. 
Miałam stworzyć coś na sylwestrową noc ale oczywiście
poniosło mnie z kolorami i zrobiłam klasyczny Cut Crease 
który nadaje się na Instagrama. Bardzo spodobała mi się ta 
kolorystyka, razem wszystko wygląda obłędnie. Palety
którymi wykonałam ten makijaż to BPerfect Cosmetics
Carnival XL Pro oraz BPerfect Cosmetics Clientele x JAH.
Gdy mam te dwie palety to moja kreatywność jest ogromna
i zawsze tworze jakieś kolorowe cuda. Jeśli jesteście ciekawi
co znajduje się na centralnej części powieki to jest to cień
Hot Spot z palety Clientele x JAH i na to naniosłam jeszcze 
Pigment Prasowany Turbo Glow "Złotówka" z Glamshop.

Zapraszam!

~~~~~





~~~~~

Twarz:
Revlon Colorstay Combination/Oily 150 Buff
Ibra Transparent Powder
The Balm Take Home The Bronze Oliver
Anastasia Beverly Hills Highlighter Amrezy 

Brwi:
Benefit KA - BROW Cream Gel Brow Color 3,5
Kobo Professional Eyebrow Palette
Pierre Rene Contour Concealer 05

Oczy:
M.A.C Prep + Prime 24 - Hour Extend Eye Base
BPerfect Stacey Marie Carnival XL Pro Palette
BPerfect Clientele x JAH Palette
FM Makeup Cashmere Eyeshadow Pure White 
NYX Glitter Primer
Glamshop Pigment Prasowany Turbo Glow Złotówka
Zoeva Graphic Eyes + Regency 
Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner 
Golden Rose Infinity Lash Volume & Length Mascara
Clavier by Marta Gąska GentleWoWman


~~~~~

Tego typu makijaż jest oczywiście do zdjęć, lecz ja bardzo lubię bawić
się kolorami, dać ponieść się fantazji i wyżyć artystycznie. Po latach 
używania lampy pierścieniowej kończy się jej żywot i widzę że zdjęcia
są gorsze jakościowo (musicie mi wybaczyć). Ale już mam na oku nowe
oświetlenie które mam nadzieje okaże się dobrym zakupem i zachwyci
lepszym doświetlaniem zdjęć. 

Szczęśliwego Nowego Roku moi drodzy!

Paulina


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Glam Makeup / BPerfect Clientele Palette

Snowflake makeup / Śnieżynka

W świąteczne dni magiczna jest miłości moc... / Christmas Makeup 2